هشتمین دوره انتخابات هیِئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با مشارکت 3 هزار و 870  نفر از اعضای سازمان برگزار و اسامی منتخبان اعلام شد.

 این انتخابات در دو شعبه شیراز در محل مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز و 18 شهرستان به صورت همزمان از ساعت 9 صبح تا 5 عصر برگزار شد. انتخابات مذکور به صورت کاملا مکانیزه برگزار شد.

در خلال برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، مهندس هوشنگ عشایری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از شیوه برگزاری آن بازدید کرد.

نتایج این انتخابات  در ساعات اولیه بعد از پایان زمان رأی گیری شمارش آرا همزمان در تمام شعب اخذ رأی انجام و بعد از جمع بندی نتیجه انتخابات توسط هیئت اجرایی و دستگاه نظارت استان اعلام شد. منتخبین هیئت مدیره نظام مهندسی فارس 15 نفر متشکل از 6 نفر در رشته عمران، یک نفر نقشه‌برداری، یک نفر ترافیک، سه نفر در رشته معماری، یک نفر در رشته شهرسازی، 2 نفر در رشته برق و یک نفر در رشته مکانیک هستند.

فرصت ارائه شکایات احتمالی کاندیداها از نتایج انتخابات حداکثر تا 5 روز بعد از اعلام نتایج و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 17 مهرماه است که بعد از پایان این مهلت هیئت اجرایی و دستگاه نظارت طی 7 روز به شکایات وارده رسیدگی و در نهایت نتیجه به شاکی اعلام می‌شود.

تأیید انتخابات و نتیجه نهایی آن نیز در روز شنبه 28 مهرماه توسط دستگاه نظارت استان به دستگاه نظارت کشور اعلام و در نهایت اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هیئت مدیره سازمان در روز یکشنبه 29 مهرماه توسط وزارت راه و شهرسازی صادر می‌شود.

نتایج اولیه شمارش آرا به ترتیب حروف الفبا:

عمران

نقشه برداری

ترافیک

برق

معماری

مکانیک

شهرسازی

محمد حسین دادخواه

اکبر احمدی

مجتبی زوربخش

سیدمرتضی سیف‌زاده

اسماعیل احمدی

سامان ارجمند اینالو

جعفر ضابطیان

محمدجواد علوی‌زاده

 

 

مهدی تدین

رسول پیوسته گر

 

 

محسن کوهگرد

 

 

 

طاهره نصر

 

 

منصور مصلانژاد

 

 

 

 

 

 

غلامرضا نامورچی

 

 

 

 

 

 

محمد علی هادیان فرد