قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسان آبان ماه 1393

به اطلاع می رساندکه جهت صدور پروانه اشتغال به کار  روال تحویل مدارک و نوبت دهی در دو گروه که هر یک فرایند متفاوتی دارد در زیر شرح داده شده است. قبل از هرگونه اقدام کلیه موارد را با دقت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

گروه 1: کسانی دارای پروانه اشتغال هستند و درخواست درج صلاحیت قبولی جدید را دارند.

گروه 2: کسانی که برای اولین بار درخواست صدور پروانه اشتغال دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 


چنانچه پرداخت الکترونیکی شما به صورت کامل انجام نشد، به پرتال شخصی خود وارد شده، از منوی اصلی،واحد امور مالی، مدیریت فیش های پرداخت نشده پرداخت الکترونیکی، فیش مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آیکن پرداخت کلیک فرمایید.

 شایان ذکر است پرداخت های موفق علاوه بر کد پیگیری در سامانه  دارای کد رهگیری بانکی می باشند.

دقت نمایید کلیه فرم ها و مدارک جهت بارگذاری بر روی سامانه اصل مدارک بصورت رنگی با حجم حداکثر 300 کیلو بایت اسکن شود و با وضوح کیفیت حداقل 420*640 پیکسل باشد.از عکسبرداری از روی مدارک بوسیله گوشی موبایل یا دوربین جداً خودداری فرمایید.

تصاویری که بدینوسیله ارسال گردد قابل تایید نمی باشد.

متقاضیان صدور برای اولین بار پس از دریافت پیامک ارسال مدارکشان به اداره کل راه وشهرسازی، به دبیرخانه سازمان نظام مهندسی(ساختمان شماره 1) مراجعه نموده و نامه معرفی به اداره دارایی خود رادریافت نمایند و با در دست داشتن این نامه و مدارک شامل: کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، سند مالکیت یا اجاره نامه محل سکونت و یک قطعه عکس به اداره دارایی واقع در بلوار رحمت  مراجعه نمایند. (اعضایی که ساکن شهرستان هستند معرفی نامه به اداره دارایی را از دفتر نمایندگی نظام مهندسی در همان شهرستان دریافت نموده و جواب آن را از اداره دارایی شهرستان دریافت نمایند.)

جهت دریافت پروانه حضور شخص و جواب نامه دارایی الزامیست.

خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری به سازمان نظام مهندسی خودداری فرمائید.

مراحل صدور پروانه اشتغال به صورت پیامک به شما اعلام می شود.

در ضمن می توانید روند صدور پروانه را از طریق پرتال خود،

منوی اصلی ،  مدیریت پروانه اشتغال ، ستون "مرحله"  دنبال کنید.