قابل توجه تمامی  پذیرفته شدگان  صلاحیت اجرا در آزمون ورود به حرفه مهندسی آبان ماه 93

با توجه به بخشنامه شماره 19785/420 مورخ 14تیر1394 و نامه شماره 60382/420 مورخ 15بهمن93 مدیر کل مقررات ملی ساختمان متقاضیان صلاحیت اجرا صرفاً با گذراندن دوره آموزشی ورود به حرفه اجرا می توانند برای دریافت پروانه اشتغال با صلاحیت اجرا اقدام نمایند....

به منظور گذراندن دوره ذکر شده به سایت www.gostaresholum.com مراجعه نمایید.

 اعضایی که پروانه ایشان صادر شده و آماده تحویل است:

v    امکان تحویل پروانه اشتغال به ایشان وجود ندارد.برای گذراندن دوره  ذکر شده به سایت www.gostaresholum.com مراجعه نموده و پس ازگذراندن دوره با دردست داشتن گواهی آن برای  تحویل گرفتن پروانه اشتغال به واحد صدور پروانه مراجعه فرمایید.

v    در صورت تمایل به داشتن پروانه اشتغال صرفاً با صلاحیت نظارت یا طراحی، به واحد پروانه اشتغال مراجعه نمایید و انصراف از درج صلاحیت اجرای خود را به صورت مکتوب (دانلود نمونه نامه انصراف) اعلام نموده تا پروانه مجدد برای شما صادر شود. (شایان به ذکر می باشد ،پس از دریافت گواهی پایان دوره آموزشی اجرا می توانید مجدد درخواست تغییر در پروانه نمایید.)

اعضایی که درخواست ایشان در پرتال در جریان است و تا کنون پروانه شان صادر نگردیده است:

v    برای گذراندن دوره، به سایت  www.gostaresholum.comمراجعه کرده و پس از گذارندن دوره ذکر شده و آپلود گواهی آن در سایت ،برای  صدور پروانه اشتغال اقدام نمایید.

v    در صورت تمایل به داشتن پروانه اشتغال صرفاً با صلاحیت نظارت یا طراحی، انصراف خود از دریافت صلاحیت اجرا به صورت کتبی (دانلود نمونه نامه انصراف) به همراه تاریخ و امضا اسکن نموده و در پرتال خود بخش آزمون ها جایگزین پرینت قبولی آزمون اجرا نمایید. درخواست خود را مجدد به پرتال پروانه اشتغال ارسال نمایید. (شایان به ذکر می باشد ،پس از دریافت گواهی پایان دوره آموزشی اجرا می توانید مجدد درخواست تغییر در پروانه نمایید.)

 نظام مهندسی ساختمان فارس